Blogia
mariajosevarela

Novas aprendizaxes

A pesar de que hoxe en día estamos rodeados polas novas tecnoloxías, aínda somos moitos os que ignoramos o funcionamento correcto destas, por iso, esta materia está ben que se enseñe aos futuros docentes. O que non me parece tan ben é que se imparta en tan pouco tempo, xa que require un longo espazo de tempo.
No meu caso xa fixen algún curso de informática pero nunca utilicei power point. Pensei nun primeiro momento que sería bastante difícil pero a medida que seguía as explicacións, preguntando sempre que tiña algunha dúbida, xa que creo que é importante resolver as dudas nese mismo momento porque logo non se entendería nada.
Neste curso, a maior parte dos mestres empregan o ordenador para impartilas súas clases e imaxino que pronto chegarán aos colexios de primaria.

O novo contacto coa tecnoloxía como medio de aprendizaxe posibilitame máis facilidade á hora de desenvolverme co ordenador, unha maior facilidade á hora de buscar calquera tipo de información, poder resolver dúbidas por medio dos meus compañeiros e traballar con mais dun programa. O límite está no horario, teño pouco tempo para poder acceder a internet, e iso para min é un problema debido a que non podo mirar o meu correo tódolos días.
Durante as prácticas escolares non vin en ningún momento un acercamento dos nenos e nenas cara ás novas tecnoloxías, e baixo o meu punto de vista creo que en cortas idades non se debe pedir aos nenos que pasen moito tempo durante unha pantalla, simplemente un achegamente"breve".

0 comentarios